Reklama zewnętrzna – ważkie rady

przez | 7 października, 2022

1. Grupa docelowa

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, często podświetlane bilbordy bądź znaki na zewnątrz budynków w celu promowania produktów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje też bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy i znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to wielkie plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg albo innych obszarów o dużym natężeniu ruchu, które najczęściej reklamują towar czy usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.

2. Rozsądnie wybierz lokalizację

Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje niezwykle istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję i największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu winien opierać się na typu reklamowanego artykułu lub usługi, grupie docelowej oraz budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę mnóstwo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz też dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się nieszablonowymi ideami na reklamy zewnętrzne

Niebanalne pomysły na reklamy zewnętrzne są ważkie, aby dać się na tle konkurencji. Jedna z najbardziej udanych kampanii była nadzorowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w której wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który spotykał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, albowiem była tak inna od owego, co robili wszyscy inni.

Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie oraz jak dać im wartość, której dotąd nie mają. Na przykład, jeśli sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w oryginalny sposób, ażeby ludzie zauważyli to, jak idą ulicą bądź przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.